دانلود

دانلود اهنگ ، دانلود شادترین اهنگ ها , مختص مجالس عقدکنان نامزدی , نامزدی , اهنگ های شاد عروسی

دانلود

دانلود اهنگ ، دانلود شادترین اهنگ ها , مختص مجالس عقدکنان نامزدی , نامزدی , اهنگ های شاد عروسی

دانلود اهنگ شاد الماز از افشین اذری

دانلود اهنگ شاد افشین اذری به نام اُلماز که بسیار اهنگ شادی بوده و به دو زبان ترکی و فارسی خونده شده است 

 

 

 

اُلماز اُلماز

توی این شهر همه میدونن که تو رو دوست دارم که تو رو دوست دارم

واسه تو همه میدونن جونمو میذارم جونمو میذارم

گل ناری تویی یار من تویی دلدار من

گل ناری تو یی ناز من تویی طناز من تویی اواز من

وای دلم ای دلم ، وای دلم ای دلم عاشق تو منم من

وای دلم ای دلم ، وای دلم ای دلم عاشق تو منم من

....

بو داغدان اشماغ اولماز ، نارنجی باشماغ اولماز

بیر قورو سوزدن اوتور آی الله  ، یاردان ساواشماغ اولمز

 

 

دانلود اهنگ شاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد